21 Haziran 2009 Pazar

Hayatımın tek anlamı


Hayatımın anlamı, vazgeçilmezimsin,
Alnıma yazılmış olan kaderimsin,
Bir eş, bir arkadaş,
kısacası herşeyimsin...

Bir yaz günü çıktın karşıma,
Kurumuş yapraklarım seninle göz kırptı yaşama,
Anladım ki sensiz yaşamıyor muşum,
Bir başıma yalnızlarda dolaşıyor muşum.

Daha ilk günden dolanıverdin belime,
öyle bir heyecan verdin ki içime,
anlatamadım,kelimeler dolandı dilime,
ufak çocuklar bile gülüverirdi halime,
kolay değildi tabi, yıllardır arayıp yolunu
gözlediğim Ayşem dokunuyordu ellerime...

Bazen soğuktan bazen heyecandan üşümüş kedicikler gibi titrerdim
Benim Ayşemin ateşi varken işte o zaman güvendeydim,
Bilirim ki o bana ait ben ona aitim,
verseler dünyayı bana, ben Ayşemsiz neyleyeyim?

Yazan: Olcay IRMAK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Dear Diary Blogger Template